تعرفه ترجمه رسمی در تبریز

تعرفه ترجمه رسمی در تبریز

دارالترجمه رسمی تبریز

۰۴۱۳۳۳۵۲۱۷۰      ۰۴۱۳۳۳۶۴۲۶۸      ۰۴۱۳۳۳۴۸۰۰۱

موبایل و واتساپ: ۰۹۱۴۳۳۲۱۶۷۵

۰۹۱۴۳۳۲۱۸۶۴

آدرس: تبریز- آبرسان-  نبش کوچه مهرگان سوم- برج سفید- طبقه ۵- واحد دی

کدپستی: ۵۱۶۵۶۹۱۹۱۷

تعرفه ترجمه رسمی در تبریز: دفتر ترجمه رسمی ما تو آبرسان تبریز دقیقا طبق نرخنامه ابلاغی قوه قضائیه هزینه دریافت میکنه. هزینه ترجمه تو تمام کشور یکسان هست و در دارالترجمه رسمی در تبریز نیز تابع قوانین راجع به تعرفه و نرخ ترجمه رسمی در کشور هستش. خوب، دقت داشته باشید مدارکتون رو دست دفاتر واسطه و دلال ها ندید که هزینه تون بالا میره و البته ضررهای دیگه ای هم شامل حالتون میشه که مجال صحبت در اون رابطه نیست تو این مبحث.
تعرفه ترجمه رسمی در تبریز: اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی ( فنی ) قوه قضائیه به منظور یکسان سازی تعرفه ترجمه رسمی در تمامی دارالترجمه ها، بر اساس ماده ۵۳ آئین نامه اجرایی “قانون راجع به ترجمه اظهارات اسناد در محاکم و دفاتر رسمی” مصوب ۱۳۷۷/۵/۳۱ ریاست محترم قوه قضائیه با اصلاحات و الحاقات بعدی ” نرخ نامه قانونی ترجمه رسمی به تفکیک نوع اسناد” را که با عنایت به تعداد کلمات ، تخصصی بودن اصطلاحات و مدت زمان ترجمه و با برگزاری جلسات مشترک با نمایندگان جامعه مترجمان رسمی تهیه شده، ابلاغ می نماید. تمامی مترجمان رسمی محترم مکلفند، با رعایت شرایط مذکور، حداکثر تا مبالغ تعیین شده در این نرخ نامه را از متقاضیان دریافت نمایند. مترجمان مسئول در دارالترجمه رسمی در تبریز وظیفه اجرای این نرخ نامه را بر عهده دارند و در صورت مشاهده یا گزارش هر گونه تخلف و اخذ وجه بیش از مبالغ تعیین شده، با مترجم مسئول ، وفق مقررات قانونی برخورد خواهد شد.
 
تعرفه ترجمه رسمی در تبریز ۰۹۱۴۳۳۲۱۶۷۵ – ۰۹۱۴۳۳۲۱۸۶۴- ۰۴۱۳۳۳۴۸۰۰۱
بر اساس ماده ۵۳ آئین نامه اجرایی((قانون راجع به ترجمه اظهارات اسناد در محاکمه و دفاتر رسمی))
مصوب ۱۳۷۷/۵/۳۱ ریاست محترم قوه قضائیه با اصلاحات و الحاقات بعدی،((نرخ نامه هزینه های ترجمه رسمی)) که به تفکیک نوع سند،تعداد و تخصص بودن واژگان و مدت زمان ترجمه تهیه و بر اساس پیشنهادهای دریافت شده،بازنگری شده است،به شرح زیر ابلاغ و از تاریخ۱۳۹۴/۷/۱۵ در تمامی دفاتر ترجمه رسمی (تعرفه ترجمه رسمی در تبریز) لازم الاجرا می باشد.
[table id=1 /]